joi, 24 octombrie 2013

Pescuim niște bani?


Eu sunt un pasionat al pescuitului.
Datorită acestui serviciu de oferte prin SMS-uri și posibilitatea de a invita prieteni în echipă, am reușit să strâng niște bani pentru accesorii de pescuit.
Acum am ace noi, de mai multe mărimi, seturi intregi de plumbi..tot așa, greutăți diferite, plute cu licurici în cap, fir subțire pentru dat la mal, fir gros pentru pește mare din larg...

Luna aceasta mi-am propus să mai strâng niște bani pentru a-mi cumpăra și un scaun de pescar.
Nu mai am de mult și ținând cont de vremea schimbătoare și rece, nu mai pot sta pe oriunde apuc, un scaunel de pescar va face diferența pe apă, atât la conforul temporar, dar și la sănătate pe viitor.

Tu ești pasionat de pescuit?
Ce îți cumperi cu banii câștigați?
Te aștept cu un comentariu in cartea de oaspeți.

Ah, iar dacă nu ți-ai făcut cont, click AICI că nu-i târziu! Câștigă și tu un ban după merit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu